sÄnne daga

TIRSDAG
Og det er strÄlende sommer-vÚr.

Fekk spĂžrsmĂ„l om eg ville vĂŠre med pĂ„ fjelltur –
og denne dama takker ikkje nei til fjelltur.
Og saken er den at det var sÄ fint i fjellet og formen bare steig


..
SĂ„ vi gjekk og vi gjekk.
Eg hadde uansett tenkt meg pÄ Ä utfordre meg sjÞlv litt i dag, med en lengre fjelltur,
og da passa det godt Ä gÄ turen at med Eva.

MULETUA
BARMEN
BØRA

Vi skal mþte Eva “oppe i gjerdet”.
Eg og Leia er fÞrst, og stÄr og nyter sola og utsikten.

Klar for tur!

Vi skal gÄ ei runde



.
Vi gÄr nedre del og opp mot Muletua og tilbake over Barmen og ned til utgangspunktet.
Men da vi var godt i gang gjekk vi altsĂ„ innom BĂžra ogsĂ„ 🙂
 


Vi er pÄ Muletua og sitter litt der, fÞr vi gÄr videre.

 


Fikk nokon til Ă„ fotografere oss 😀

 


SÄ er vi pÄ Barmen.
Nydelig <3

 


Og til slutt innom her. 
Og ser tilbake mot Barmen og Muletua ytterst.

Ein fantastisk tur.
Og er glad vi gjekk sÄ langt vi gjorde.
FĂžler virkelig at eg er i gang igjen no.
Sjþlv om fþrste delen av turen var rett og slett litt svimmel for meg
.
SĂ„ gjekk det seg til.
YESS!!

Takk for turen, Eva 🙂

 

#Muletua #Barmen #BÞra #fjelltur #kvalsvika #turerifjellet #turvenner #hundenLeia #shetlandsheepdog #tirsdag #sunnmÞre #turglede #utno #blÄtthavsÄlangtduser #2vÊr

12 kommentarer

Siste innlegg