pÄan igjen

KORØVING
Og det er siste dagen i oktober 🙂

Ja, sÄ var det pÄan igjen.
Jeg sluttet som sagt fĂžr en gang, i koret; CERVIX VOCALIS.
Jeg hadde for mye Ä slite med i perioder ang helse, og fant ut at jeg ikke ville fÞle plikt Ä stÄ i koret lenger.

Men, nĂ„ har mange brikker falt pĂ„ plass og jeg har vurdert og vurdert og vurdert og kommet frem til at jeg VIL stĂ„ i kor, og jeg elsker jo Ă„ synge, sĂ„ jeg tok kontakt med dirigenten som tok det opp i styret og sĂ„ kunne jeg begynne nĂ„ fĂžre jul, isteden for Ă„ starte i januar 😀

Og da var jeg klar for korĂžving.
Med min nye poncho som jeg har strikket.
Og den har jeg fĂ„tt mye skryt for, mĂ„ du vite 😀
Stolt ja 🙂


Poncho strikket i fri fantasi, som jeg trodde ble noe rĂŠl, ja den blei virkelig flott den nĂ„r jeg fikk dampet den 🙂
SÄ nÄ skal jeg begynne pÄ en annen en i fri fantasi.
Men, jeg har masker og antall og centimeter i hodet da, etter andre oppskrifter jeg har lest.
Med designet er mitt 😀
Kult!


Ponchoen er pÄ!

SĂ„ er det Ă„ finne frem notene – korveska – sittenderlaget som fĂžlger pĂ„ alle korĂžvinger – og kjĂžre avgĂ„rde.

Sitteunderlaget har mi gode venninne og barndomsvennine, Marita, laget til meg 🙂

Vesken har en god kollega av meg, Oddny VattĂžy, sydd.
Og som dere ser, planen og þnsket var en korveske, og det fikk jeg 🙂

Og da er jeg klar!!!

 

#korĂžving #handarbeide #poncho #egetdesign #strikke #synge #sangglede #sistedagenioktober

 

14 kommentarer

Siste innlegg