november

SĂĽ er vi kommet frem til siste dagen
i november, 2017.

Hva skjedde 30 november 2016?

Og hva skjedde 30 november 2015?

Og om du klikker på de to lenkene over her, ser du noe av hva som skjedde i fjor og året før på denne dag 🙂

Det har gĂĽtt sĂĽ fort!
Og i dag gjekk det plutselig opp for meg at det er 1. desember i morgen.
OG at det er 1. advent pü søndag!

Sü, i dag har jeg fütt noen lyslenker ute, og hengt opp adventssjerne i vinduet, adventsstaken er pü plass i sitt vindu,  og hvite lys i adventsstaken med de fire lys. Ja, valgte hvite lys i ür.

Tenke seg til, første desember i morgen.

I dag var det vinter, og jeg liker ĂĽ benytte tiden/utnytte tiden til fulle mens det er dagslys.

SĂĽ to turer ble det med hunden Leia, og innimellom blei det shopping av noen ting som trengs.
SĂĽ laget jeg sirupsnipp-deig som jeg skal til ĂĽ trykke ut figurer av nĂĽ.

Men, bilder blir det pĂĽ mine turer, og her kommer de:

MORGENTUREN I MULEVIKVEGEN


En snømann må lages i snøen 🙂


 


SÅ ER DET ETTERMIDDAG
OG EN NY TUR FØR DET MØRKNER

Vi gĂĽr tur motsatt veg og mot dalen, og innom moderen.


Og vi koser oss ute i snøen og sola 🙂
Men, sola forsvinner rundt 15.00 i bygda nĂĽ.
Jeg har kjøpt meg ny varm og god jakke 🙂
Lilla Bergans-jakke som er foret.

Enda en herlig dag 🙂

Nü skal jeg øve pü noen sanger for koret mitt skal ha konsert i kirken i morgen kveld ;.)

 

 

 

 

#sistedageninovember #bergansjakke #lilla #snømann #bilder #shetlandsheepdog #hundenLeia #sunnmøre #herligedagen #fotografering

12 kommentarer

Siste innlegg