Ventetid………


 

 

VENTETID

 

FĂžrste advent har passert.

Vi er i ventemodus, trur vi.

Vi gjer alt anna enn Ä site pÄ gjerdet Ä vente.

Vi stressar.

Alt som skal gjerast, alt som skal bakast, vaskast, handlast og hengast fram.

 

Ventetid.

Hastetid.

Tida spring frÄ oss eller meir det at vi spring frÄ tida.

Dagane og tida kjem oss i mĂžte, kvar dag.

Denne adventstida er ei god tid.

Den er ei mĂžrketid der vi set ut lys og brenner meir lys inne.

Og vi favnar om det gode.

 

Senk skuldrane.

Ta deg tid til Ă„ nyte denne ventetida.

Vente – hĂ„pe – glede.

SjÄ pÄ alle lysa som er tent rundt om.

Gi gode tankar, gi ei hjelpande hand.

Ikkje alle er like velsigna med glede i sine heimar.

 

Ikkje hast forbi,  men sjÄ deg rundt.

Lys i kvart eit vindauge, i vente og hÄp mot det som kjem oss i mÞte.

Ventetid mot framtida.

Ikkje hast mot den, den kjem allikevel.

Ventetid, adventstid og hÄpets tid.

 

mettekvalsvik
desember 2014

 

#dikt #minedikt #adventstid #hÄpetstid #mÞrketid

16 kommentarer
    1. Herlige bilder og vakre ord! Det er sÄ sant det du skriver! Vi mÄ stoppe opp og kjenne! Nyte denne tiden, og kose oss med de nÊre og kjÊre:) dette skal jo vÊre en rolig og fredelig tid! Ha en nydelig dag skjÞnne du:)

    2. fin skildring ,ja denne hastetiden har jeg jobbet mot noen Är nÄ,og kommet til att det er godt Ä bli ferdig med det som gir stress,da kan jeg nyte adventstiden med det som er kos ))

    3. Koselige bilder og fin poesi..kjenner meg i gjen i det med Ă„ haste…men det var fĂžr, de siste Ă„ra har jeg bare mĂ„ttet roe ned..og har vel senka krava sĂ„nn ca 90% ..ogsĂ„ viser det seg at det blir jul uansett..og koselig ogsĂ„ :)) Kos deg med mandagskvelden <3

    4. En vakker fotomontasje og kloke ord :). de siste Ă„rene har jeg vĂŠrt mye flinkere til Ă„ “Ta jula som den kommer”. Dette er den tida pĂ„ Ă„ret da jeg har minst overskudd. I stedet for Ă„ vaske og rydde til den store gullmedaljen, gjĂžr jeg heller koselige ting som SYNES. For eksempel har jeg pusset alle messing-pyntetingene mine! SĂ„ blir det nok en blomsterdekorasjon eller to til jul og nyttĂ„r, men ikke sĂ„ mye vasking og baking! 🙂 Til neste jul hĂ„per jeg at jeg har kommet meg inn i det nye husvĂŠret mitt….og da tror jeg at blir mer inspirert igjen! Ellers er det viktigere Ă„ vise medmenneskelighet og omtanke enn Ă„ vaske og styre sĂ„ fĂŠlt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg