medalje

Tirsdag
Og jeg har fĂ„tt brev fra kommunen med noe i 🙂

Nemlig medaljen for 
10 pÄ topp 2017

SÄ blir det tur i 
Mulevikvegen.
Etter en kveld og natt med MYE nedbÞr av regn, er det heldigvis opplett nÄr vi er ute.


Leia elsker Ä finne greiner og pinner, Ä tygge pÄ.


Det er mye vann i elva der vi gĂ„r over til vanlig, sĂ„ vi gĂ„r bare litt lenger til venstre i bildet, og hopper over der 🙂


Hun har funnet en annen tyggepinne her
..
Hun vil veldig gjerne leke, men vil allikevel ikke gi fra seg 🙂
Men nĂ„r jeg ikke fĂžlger med, legger hun den stille ned og venter pĂ„ meg 🙂
Rare Leia.


Fint lys ute.

Ønsker dere en flott tirsdag videre.

Jeg skal avsted med koret mitt, Ă„ synge julesanger pĂ„ sykehjemmet og pĂ„ det tunet hvor jeg jobber – ogsĂ„ blir det julebord med koret etterpĂ„ 🙂
 

 

 

#mulevikvegen #shetlandsheepdog #hundenLeia #bilder #fotografering #hobby #aktivitet #gÄtur #mulevika #natur #blogg

 

14 kommentarer

Siste innlegg