luke 6


ADVENTSTIDA

Da er vi kommet frem til 6. desember og luke nr 6
Og nå har det jo blitt litt bedre plass i kalenderen etter at 6 pakker nå er borte.
Så kommer mønster frem der pakker har skjult det.

Men, hva skjuler seg bak luke nr 6?


Joda, noe til ansiktet.
Jeg skal bli bra flott nå  hihihi
Med ansiktsmasker i alle varianter 🙂
Morsomt!
For dette er noe jeg har kommet på i det siste, at jeg trenger slike ting.
Må prøves iallefall!
Har det noe med alder å gjøre?
Tjaaaaa……….
 


OGSÅ HAR JEG BLADD I 
JULEHEFTET TIL 
NATHELESS

og om du klikker på bildet under, kommer du til 

ERLES JULEDRØM
som natheless skriver selv.
Hun er dyktig!

Og om du klikker på navnet under,

FRODITH

kommer du til hennes herlige julekalender, med innslag av både koselige og mere rampete streker fra rottene Salt og Pepper, og gjetting av hvem som skjuler seg bak nissen 🙂

Og til slutt har jeg lyst å anbefale en blogger til,
nemlig

FJELLGEITBUNDINGEN

Hun har en give away som avsluttes den 12 desember.
Handarbeid.
Flotte varme gode ting <3

Nå er dagen begynt, og morshjertet banker litt ekstra i dag.

For i Oslo har jeg en gutt som fyller år i dag.
Han blir hele 24 år!
Han jobber på Rema1000 i Universitetsgaten – Oslo sentrum, og har virkelig stått på dette året.
Og han har nådd langt 🙂


Er så stolt <3

Glede over dagen!
Glede over livet!

 

 

#noenharbursdag #lukenr6 #adventskalender #hjemmelagetjulekalender #luke #pakke #gledeoverlivet #frodith #natheless #fjellgeitbundingen #stoltmamma

12 kommentarer

Siste innlegg