framgang?

TILBAKEBLIKK

Ja, det er morsomt å se tilbake på blogginnlegg man har hatt året før og året før der igjen………………

I dag er det 25. januar 2018
Og det er mildver og storm i vente.

Og turen i dag ble til med en runde rundt i bygda, og til
GOLLENESET FYR
Og det regnet NESTEN hele tilden 🙂


Mr Sniff er ikke sĂĽ vidfaren av seg, og liker seg i nĂŚrheten av huset vĂĽrt.
Men han følger oss litt på veien, finner seg en lun hule og venter der til vi kommer tilbake 🙂


Joda, det regner.
Men Leia er vant til det og liker seg på tur uansett 😀


Kan du se at dette “kan” være et ansikt? 
Det var en slik lekker trestubbe på vår veg 🙂


Og kan dette vĂŚre vinger du ser?


Vi har nüdd 
Golleneset fyr.


Det er flott skjell-sand her.


#Gollenesetfyr


På vegen hjem og her kommer det mye “Snøklokker” etter hvert.


NĂĽ gleder vi oss til ĂĽ komme inn i varmen.

Men hva skjedde

25.januar 2016
25. januar 2016

og

25. januar 2017
25. januar 2017

Så om du klikker på lenkene over, kan du lese mine innlegg fra de dagene 🙂

Og har det skjedd forandringer ut ifra de innleggene?

Veret i 2016 er det samme i dag som da, men med mere nedbør.
Smertene jeg skrev om i 2017 er der, men tablettene er ikke i bruk.
Jeg fungerer ikke pĂĽ slike sterke tabletter.
Voltarol forte gel  har jeg men glemmer å bruke den, men den er god å ha i tilfelle….
Jeg gür til fysio for ü lÌre ü tøye ut bedre og trene opp muskelgrupper.
MĂĽ liksom lĂŚre litt pĂĽ nytt, selv om jeg har gĂĽtt pĂĽ treningssenter og trent i full dose.
Det er noe med ĂĽ lĂŚre ĂĽ begrense seg og ikke bare dure pĂĽ.

SĂĽ, der er jeg i dag.
Mestre smerte.
Trene og ja, vĂŚre aktiv.
Tar det forsiktig, er uten de sterke smertestillende – og ellers går kroppen sin skjeve gang og jeg med den……
Men jeg er oppe og hopper og stĂĽr pĂĽ!!!!

Nyter dagen og tiden.
Lufter hund og fotograferer.
Gjør egentlig det jeg liker ü gjøre, og føler meg ganske sü heldig og takknemlig.
Det er ikke verst det, å kunne gjøre akkurat det en vil 🙂

Man har valg, og det er om ü gjøre ü velge godt.
 

 

 

 

 

#stĂĽpĂĽ #smertemestring #aktivitet #skritteller #optimistisk #turglede #diagnoser #slitasje #vilje #tagrep #valg #nytedagen #forandringer #fitbit

24 kommentarer

Siste innlegg