ok


………………..

ok

ja kva ellers skal man sei….

Når man våkner til vindskifte – retning fra nord –
der snøven ikkje dalar ned,  men kjem sidelengs………. 
ikkje i vindkast, men som dansande våte bomullsdottar

Vår!

Her har vi bada i dei flottaste vårbilda heile januar og heile februar og snart heile mars.
Brune marka og frost.
sol sol sol
Ingen snøv
Minusgradar man ikkje har hatt på lange tider

Berre i nord og i sør snøvar det meir enn man i det heile tatt skulle drøyme om.
Og her sat vi og kosa oss i reine våren.
Ja vi berre bretta det ut over media både her og der, kor lekkert vi hadde det.
Smurte det inn……

Ja slik kan det gå…..
Når du trur at NO kjem kvitveisen og kusymra fram –
og hestehoven strekkjer seg så høgt den kan….
Men ikkje snakk om
Ikkje her ute i havgapet nei.
Frosten gir ikkje slepp og det einaste som stikk fram er påskelilje planta i fjor og året før….. og snøklokkene…. og krokus …

Snøklokke…. krokus…. påskelilje
Vakre
Men endå dei er litt gøymde i aprilsnøven

Eg som pakka vekk dei varmaste vinterstøvlane
og vaska den eine vinterjakka, også den andre, klar for neste sesong…..
Men eg blånektar!
Eg tek IKKJE fram jakkene.
Støvlane…………ok……… dei fekk kome fram i går,
for dei står ikkje so longt vekk heller –
MEN dei vart satt vekk igjen også, for det smelta no i sola i går……
So fram igjen i dag……….støvlane…
dei eg brukar når eg luftar hund vel å merke 🙂

Men kva i alle dagar skal ein med snøv no når det er VÅR?
Endåtil nåkre stolar har fått plass ute på terrassen i vårsola som herja her.
No er dei nedesnøva.
Men, dei står no trykt der dei står.
Snøven vaskar dei litt……

Det er vel slike “rier” som skal kome.
Dei sa det før i tida……
“Snøvrier”

 

Så da så
Ikkje nåke å klage å syte etter.
Vi tåle no litt snøv.

Har igjen nåkre vedkubbar å slenge i ovnen, og ellers …………..
 

Får ta “snøvriene” som dei kjem 
Snøvmåking som trening.
Men vinterjakkene verte der dei er.  Prinsippsak brått.
Nyvaska til neste vinter!

Og som dagen skrider fram så smeltar det unna litt etter litt.

Det får berre snøve i veg for min del……..
Eg veit no at det verte varmare og finare etter kvart.
Ikkje tvil i mitt hjarte.
Våren er på veg.
Fuglane syng og forberedar seg til våren og alt som fylgjer med.

 

 

 

 

 

 

#foto #bilder #vår #snøv #fotografering #hobby #morgentur #blogg #april #prinsippsak #snørier

10 kommentarer

Siste innlegg