fjellet

MULETUA
OG
BARMEN

Rusler avgårde i Mulevikvegen.

Fjellet kaller!

Morgenturen i dag går til fjells.

Det er skodde med litt iblandet sol her og der 🙂

Jeg har fått meg NY mobil.
I og med jeg har 
SWAP-avtale, vil jeg benytte meg av den ja – og i går blei det 
SAMSUNG GALAXY S9
Nyeste på markedet 🙂

Og da må jeg teste kameraet på mobilen.

Og jeg fikk et godt bilde synes jeg, av denne fuglen


Selv om det var litt på avstand 🙂

Så starter turen oppover fjellet.


Varmt når sola er framme ja 🙂


#seksflekketbloddråpesvermer

Berre lekker denne her 🙂
Jeg har lest at den har flyvetid fra juli til begynnelsen av august.
Vertsplanten for larvene er #Tiriltunge


Vi ser hytta på Muletua gjennom skodda.


Framme 🙂

Så går vi videre…………
Mot Barmen


En elefant eller?


Leia fant en pinne å tygge på mens hun venter på meg.
 



BARMEN


Ikke altid like enkelt med #selfier i fjellet, når hunden går lei og vinden tar tak i mobilen 😀


Vi går nedover fra Barmen mot vassverket og hjem.

Ønsker dere alle en god torsdag kveld!

Jeg skal se
Allsang på grensen og se om jeg ser
Utifriluft/Margrethe – på TV 🙂

 

 

 

 

#samsunggalaxyS9 #fotomedmobilkamera #hobbyfotograf #mobilfoto #fotopåblogg #naturfoto #muletua #barmen #shetlandsheepdog #hundenLeia #selfie

 

14 kommentarer

Siste innlegg