bevegelse

Morgentur, ryggskole og ettermiddagstur.

Slikt blir det kilometere av i bevegelse 🙂

Jeg hadde god tid i dag også, før timen på fys.med Ålesund sykehus – så stoppet liksågodt på Eikrem i dag også og ruslet en tur.
Ryggen var ikke god i dag og det gjør så godt med bevegelse.

I dag gjekk jeg litt lenger innover på sti – og oppdaget mere vakker natur.
Jeg vil ta ferge over her en gang bare for å gå her med hunden – og en dame i disse trakter har jo Leia sin søster her – en flott sheltie fra samme kull.
Så det får vi se på.

Men nå, turen i dag og til sammen 7,9 kilometer – totalt 11 300 skritt.


Bilde tatt gjennom et gjerde – til en flott fargerik hage 🙂


Gjenglemt?


Nydelige farger på stien nå 🙂


Så ligger det to traktorer i veien her – en på hver side – i grøfta ….
Gamle er de ……….

Det er varmt ute


Virkelig fint å gå her – men her ved broa må jeg snu for å rekke ryggskolen.


#Høstblad er så #vakre selv om de er i en #ødeleggelsesfase …


Jeg er snart tilbake ved parkeringen – og drar til Ålesund sykehus.

Trening og samtale – hjem og ut med hunden.
Og det har regnet siden jeg kom til sykehsuet.
Så herlig at jeg fikk en fin morgentur og en fin tur ved
#Mausavatnet igjen.

Nå er det avslapping resten av kvelden 🙂

Take care!

 

 

 

#natur #høstbilder #høst #onsdag #titusenskritt #fotografering

 

20 kommentarer

Siste innlegg