smile8 kommentarerPosted on 27.02.2019 kl. 08:57 Det er ikke så viktighvem som såret degeller gjorde deg nedtrykt.Det som er viktig,er hvem som fikk deg til å SMILE IGJEN. Ukjent #smil #smileigjen #såret #nedtrykt #bildepåblogg #foto #onsdag8 kommentarer
Sanne ord, men slett ikke like lette alltid 🙂 Ha en nydelig onsdag 🙂
Slett ikke lett alltid nei 🙂 Nydelig onsdag til deg også !
Det der er helt sant 😀 <3 Fine deg, stor god klæm og ha en maskin flott dag Mette <3
Tusen takk ladyaugust 😀 Klem og fin fin dag tilbake til deg 😀
Å ja, det var fint å tenke! Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!! Herlig bilde av dere to! Klem 🙂
Smiiiiil 😀 klem tilbake <3
Gode ord. 🙂
🙂