DAG FIRE PĂ BĂ T!
Â
Og jeg kjenner jeg gynger her jeg sitter đ  hehehehe
Â
Men du verden sĂĽ herlig ĂĽ vĂŚre pĂĽ bĂĽt slike dager.
Sol, bading, litt mat og drikke pluss gode samtaler, og litt latter.
Â
JEPSIPEPSI!
Bare ĂĽ hoppe i det đ
Vannet her hadde 22,4 grader i dag.
Â
Â
Skeptisk ja â til hele bĂĽt-livet đ
Vi koser oss i allefall innimellom øyane pü Kjeldsund.
Men litt spennende ü stü slik ü følge med, det var det.
Skikkelig idyllisk og rene skjÌrgürds-følelsen her i Herøy.
Morsomt ü se steder fra sjøsiden.
Â
Â
Â
Â
#bĂĽtliv
#natur
#hundenLeia
#hundogbĂĽt
#badetemperatur
#kjeldsund
#sommervarme
6 kommentarer











SĂĽ herlig! đ
đ
nydelige bilder,ja slike dager er det herlig pü sjøen,bare ü nyte det
Ja det nytes!
Utrolig vakkert đ Misunner deg nesten đ Men det var faktisk varmerekord her i bygda med nesten 35 grader i dag, til et par steder pĂĽ Helgeland tok oss igjen đ
đ