gynger

DAG FIRE PÅ BÅT!

 

Og jeg kjenner jeg gynger her jeg sitter 😀   hehehehe

 

Men du verden sĂĽ herlig ĂĽ vĂŚre pĂĽ bĂĽt slike dager.
Sol, bading, litt mat og drikke pluss gode samtaler, og litt latter.

 

JEPSIPEPSI!


Bare å hoppe i det 🙂
Vannet her hadde 22,4 grader i dag.

 

 

Skeptisk ja – til hele båt-livet 🙂

Vi koser oss i allefall innimellom øyane pü Kjeldsund.

Men litt spennende ü stü slik ü følge med, det var det.

Skikkelig idyllisk og rene skjÌrgürds-følelsen her i Herøy.


Morsomt ü se steder fra sjøsiden.

 

 

 

 

#bĂĽtliv
#natur
#hundenLeia
#hundogbĂĽt
#badetemperatur
#kjeldsund
#sommervarme

6 kommentarer

Siste innlegg