9 desember
og det er fredag.
Det kjennes i kroppen at vĂŚret ikke spiller pĂĽ lag.
7 grader â regn, skodde og vind.
Fortsatt henger skylaget tungt â selv om det lysnet litt en liten stund slik ut pĂĽ ettermiddagen.
Â
Â
Luke nr. 9
Mr. Sniff ligger og kroer seg pĂĽ panseret pĂĽ min flotte bil.
Jeg  har vĂŚrt pĂĽ trening â dagen startet med det â og nĂĽ vider til julehandel.
Â
#advent #bilder #skogskatt #MrSniff #skodde #fredag #adventstida #luke #fotografering #blogg #desember #natur
12 kommentarer







Ikke noe koselig førjulsvĂŚr, men at det er mildt er litt deilig :)) Men trening, fin katt og fin natur er jo bra ting da :)) HĂĽper kroppen bedrer seg … God helg <3
Verdens fineste mr. Sniff đ Godt med en sĂĽnn en, som koser seg uansett vĂŚr og vind đ Ha en fin kveld Mette <3 klemmer <3
Litt av et vinter vÌr ja..hihih..Flotte bilder og søte sniff!Ha en god kveld!
dvergpinschere i mitt hjerte: hehehe ja………. nĂĽ har jeg lyst pĂĽ kaldere dager og finere vĂŚr !!! Men men vi fĂĽr ta det som kommer đ heheheeh Kos deg med fredagskvelden du ogsĂĽ đ
frodith: Ja Mr Sniff er herlig <3 NĂĽ gleder minsteguten som bor i Oslo seg til ĂĽ komme hjem og kose kose kose med denne koseballen đ hehehe Ha en flotters kveld du ogsĂĽ frodith đ <3klem
annebe: Takk for det đ Nei vĂŚret her er ikke noe ĂĽ skryte av for tiden men det blir nok bedre đ
Kos deg pĂĽ fredagskvelden du ogsĂĽ đ <3klem
Det er tungt ü stü opp tidlig sü seint i uka, men min skritteller viste omtrent det samme etter tidlig morgens treningsøkt! Vi er gode <3
Margrethe: Vi er gode vi <3
Flink du! Fine bilder! Ha en vakker dag!
natheless: <3klemmer
VĂŚret er ikke sĂĽ mye ĂĽ skryte av her heller dessverre. Ikke mye julestemning nei.
Veronica S: Nei det er sikkert og visst at det ikke er noe ĂĽ skryte av for tiden đ men men…..
đ