27.02.20178 kommentarerPosted on 27.02.2017 kl. 05:46 YOU KNOW I LAUGH, BABY(just to keep from crying)Me rota lenge i høystakken før me fann nåla.Du stakk. helge torvund #mandag #renpoesi #høystakken #ellenwisløff #blogg 8 kommentarer
Den der tolker jeg på mange måter 😀 Fint med dikt på mårran 😉 Klem <3
frodith: Den tolker jeg også på mange måter 😀 Ha en flott dag <3 klem
her var det både en og to måter å tolke det på ) ha en fin dag
Uff..jeg tolket denne bare dårlig jeg..hihih..Ha en god dag!
dvergpinschere i mitt hjerte: Hahahahaha 😀 Fin dag til deg også!
fruensvilje: Ja her tolker man både ene og andre måten 🙂
Hahaha – herlig! Tolkningene er nok flere, men jeg tenkte…… hehe <3 Klem
Margrethe: Hehhehehehehe kanskje tenkte vi det samme 🙂 hehehe klem