akkurat nĂĄ..

 

 

 

Man fĂĄr ikke mer enn man klarer
og man tåler ikke mer enn man klarer bære
Den smerten man får er den man er tiltenkt å bære over med
Er det slik
Man kan stundom lure
For akkurat nå klarer jeg ikke bære noe

NĂĄr man gir seg over og smerten blir for stor
Og man lurer pĂĄ hvordan man kom seg gjennom det
Akkurat nå kommer jeg meg ikke gjennom noe…

Det er slik, ĂĄ tenke at dette ikke er overkommelig
Dette makter jeg ikke og dette overlever jeg ikke
Men sĂĄ ser man at man overlever uansett
Akkurat nå føles det ikke som om jeg overlever

Akkurat nĂĄ er alt bare smerte
akkurat nĂĄ, men det var verre i gĂĄr..
Og det var i gĂĄr at jeg tenkte at dette har jeg ikke krefter til
Men akkurat nå var det verre i går…

 

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

#akkuratnĂĄ #tankeblirtilord #minedikt #etdiktomdagen #overlever #smerte #verreigĂĄr #manfĂĄrikkemerennmanklarer

4 kommentarer
    1. Ja…sĂĄnn er det for meg i alle fall, for tiden. Gode tanker til deg og meg, og alle som sliter ♥
      Varme klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg