blir det frø

 

Blodbeger og frø-kapsler

De skal tørke og det skal rasle fra innsiden av disse kulene…  tar jeg de for tidlig?
Jaja… vi får se!

Usikker på dette – men la gå… 🙈 har noen kapsler- og ser i januar om det blir noe å så… om ikke… kanskje planta overlever vinteren!

 

Solsikkene 🌻

Rekker jeg å få frø fra de?
Vi får se…

De er ikke så like, solsikkene mine 😃

 

Tomatene koser seg!

Og jeg napper stadig vekk blader og nye spirer, for at de tomatene som er her, skal få mest mulig næring 🤩

Søte og gode 🍅

 

Høst og pynte med vakker lyng,

men først må de få stå en stund til de som er her

 

Også kan Lyngen få plass etter hvert 🌺

Den er innkjøpt 😃

 

Og nå plantet 😄

God fredag 🍁

4 kommentarer
    1. Så vakkert med lyng. Jeg har ikke kjøpt enda, men det gleder jeg meg til. Synes lyng er fint. Håper du får frøene dine til å spire neste år. Gøy å prøve i hvert fall. Ha en fin fredag. Klemsiklem:)

      1. Ja får bare prøve 😀 Om ikke så har jeg ei som sår massevis og kan få blodbeger derfra 😀 En artig plante å følge med på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg