bobillivet fortsetter…

 

🌞   Å FINNE SOLA    🌞

 

Dag 9

God morgen til overskyet, fra Uddevalla ☁️

Vi er like ved grensen,  og Svinesund

 

Men før det stoppet, har vi et ærend innom IKEA Uddevalla 🇸🇪

Men før noe som helst,  frukost!

Ja, når C står opp 😅

A-mennesket har vært oppe en stund og trakter første kopp med kaffe ☕️ Stilletid 😚

Også tenker jeg at sommerkjolen må på også kanskje titter sola frem etter hvert 🌞

Jaaa se der ja… nå skjer det noe ute ⛅️ og ellers rundt på campen våkner det til liv. Hundeliv!  🐕

Mange med hund her 🐶  en hel haug med Shetland sheepdog – slike som Leia 🐶🧡

 

Effektive som vi er hat vi vært på IKEA og handlet garderobe-oppsett – og en paraply på kjøpet “i tilfelle regn” 😅

Og sola ho skine og ungane grine….

 

Nordby shoppingsenter  next 😅

 

Også ut i sola og rulle videre mot Oslo og forbi 🚍

Og impulsive som vi er, når skiltet mot Vinterbro kom opp, så svingte vi av og inn der 😁

Yngste sønn var på jobb der,  ettermiddagsskift – El-kjøp Vinterbro 😃

Stolt mor ja 🥰

 

Evjua strandpark/ camping next 🌞

En flott plass ved mjøsa 😊

 

#bobillivet #vedgrensen #mjøsa

10 kommentarer
    1. Så fint med slike rolige morgener for seg sjøl, tenker jeg :). Og så høy og flott sønn du har. Artig å se “barna” til dere også :). God tur videre <3

    2. Så koselig av dere å overraske sønnen på jobb 🙂 Og koselig for meg å få være med på turen i bildene dine. Kult skyggebilde! 😀

    3. På tur tilbake til hjemlige trakter nå.🤗👍🏻
      Flotte bilder fra turen deres i dag også.😊
      Ha en flott kveld!☀️🤗

    4. Nå har jeg endelig lest alle innlegga dine…tror jeg ☺️
      Så utrolig mange flotte bilder, og fine steder dere har vært.
      Ikke minst kan jeg tenke meg det var godt ø treffe sønnen din igjen også 🥰
      Takk for at jeg har fått være med på tur og mange fine tankevekkende innlegg 😍 God klem ❤️

      1. Tusen takk for tilbakemelding <3 Ja det var en flott og hektisk tur med bobil og herlig å møte Robert i Oslo 🙂 Lag deg gode dager og håper du er i stadig bedring 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg