bobillivet – onsdag 26. juli

God morgen fra Kristiansund!
Det er gull og sølv på himmelen – vakre formasjoner fra lyset og skyene
Som vanlig er jeg tidlig oppe og hopper – kroppen klarer ikke ligge lenger
Og i natt har vi jo ligget litt på skeiva… hehehe i en bakgård
Men det var jo gratis da!
Det veier opp…og hadde det ikke vært for at vi skulle på den båtturen, så hadde vi nok havnet på en campingplass utenfor sentrum. Greit å være så nært som overhodet mulig – når avgangen er midt i sentrum

Kaffien er klar – uten strøm men med gass.
Jeg har blitt en kløpper på å tenne på gassen.

Det er godt å sitte i den stille timen inn i morgenen – og bare nyte den gode koppen med kaffe, lese blogger og annet – og bare trå med forsiktighet inn i onsdagen

Når frukosten er fortært – ja når bobilen har våkna – blir den en sightseeing igjen, i Kristiansund sentrum, også blir det et eget innlegg om turen til øya GRIP
Jeg gleder meg!

Men nå, en rundtur mot Varden og forbi


Fin utsikt mot Atlanterhavsveien

Gode sko!


Vi ser ut til øya GRIP

 

En fin tur i Kristiansund!
Temperaturen er fantastisk 😀

Nå en hvil før båtturen til GRIP

10 kommentarer
    1. Kjempefine og nydelige bilder fra turen 😍 Får så lyst til å kjøre Atlanterhavsveien jeg også. Mannen min og jeg har pratet om det, og vi skal prøve å få tatt et par dager nå som han begynner ferien sin 😊 Hvis ikke står det på førsteprioriteten neste sommer.

      Med bobil kan man jo kjøre dit man selv vil og stoppe for å se når man ønsker det. Man er litt mer fri da. Kos dere fortsatt på turen 😍

      Ønsker deg en superfin onsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Så fine bilder! Vi må opp i dette tårnet neste gang skjønner jeg, gikk visst glipp av det 😉
      Regner med at dere har en fin tur til Grip, det er så flott å se denne øya, og gå rundt på den. Vi snakket om at vi må en tur dit igjen også. Kos dere! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg