delfiner og slikt…

VARME DAGER


og det er litt slik “late dager”

For jeg orker egentlig ikke gjÞre sÄ mye annet enn lufte hund og sitte i skyggen og lese bok

Og sÄ er jeg heldig Ä fÄ vÊre med pÄ bÄttur!

Her er gÄrsdagen i bilder og videoer.
For tenke seg til; en delfin oppsÞkte oss da vi var pÄ bÄttur i gÄr.
FANTASTISK!
Klikk i videoene nedenunder og fÄ med deg litt av den herlige opplevelsen.
Jeg hadde rett og slett gÄsehud over hele meg og hadde rett og slett lyst Ä hoppe i havet og svÞmme med delfinen <3

 

 

 

 

 

 

SĂ„ fantastisk rett og slett!

DELFINER  I NORGE

 

 

LAG DEG EN FIN FØRSTE HELG I JUNI!

#delfiner #delfin #videoavdelfin #delfineriNorge #bÄttur #lekendelfin #nysgjerrigoglekendelfinpÄsunnmÞre #lekenognysgjerrigdelfin

18 kommentarer
    1. Helt fantastisk!!! Det var litt av en opplevelse. Vet du mer hvorfor den var kommet til farvannet her? Delfiner syns jeg er enormt fascinerende. SkjĂžnner godt du hadde lyst til Ă„ hoppe uti <3<3.

    2. Ja jeg sĂ„ en film pĂ„ Insta i gĂ„r. MĂ„tte vĂŠre en fantastisk opplevelse. Sender gode tanker og Ăžnsker om god bedring. HĂ„per jeg fĂ„r en bloggedag. Men mĂ„ bare prioritere vedlikehold pĂ„ kĂ„ken. Det ballet pĂ„ seg. đŸ€— klem fra nord.

    3. SĂ„ kjempefine bilder, og kjempemoro Ă„ se videoene av delfinen 😊 Det mĂ„ vĂŠre en opplevelse Ă„ se.

      Har ei venninne som fikk se hvithvalen Valdimir i gÄr. Hun tok opptak av ham.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. Delfiner i Norge!?? NĂ„r skjedde det, liksom?
      (Jeg trodde faktisk spekkhuggeren fra Free Willy filmene som min far oppdaget i det den pÄ ett eller annet vis hadde klart Ä rote seg inn i elven Visterflod der den brÄtt svÞmte forbi huset vÄrt var den eneste av sitt slag som var desorientert nok til Ä rote seg opp hit *hehe*)

      1. hehehehhe ja du sier noe…. men neida, det finnes flere typer delfiner i Norge… men denne sĂ„ veldig alene ut Hmmmm 🙂

        1. Det mĂ„ jo vĂŠre en delfinenes versjon av meg det der; Fullstendig desorientert og blottet for stedsans, og dermed ikke skjĂžnner at en har gĂ„tt seg sĂ„ vill som det er mulig Ă„ fĂ„ gjort fĂžr jeg typ kommer til et skilt hvor det stĂ„r ‘Stockholm 50 km’ *haha*

    5. Vakker sommer hos deg..ogsĂ„ sĂ„ spennende med delfiner…er sĂ„Ă„Ă„Ă„ fine <3 Ønsker deg ei fin kommende uke..Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg