det spirer

Det spirer over alt
Både i min hage, i blomsterpotter inne og ute – og langs veien

Fikk to stilker av denne planten/blomsten fra moren til C, og de satte jeg i vann til det kom røter pü, og deretter satte de i jord.
Se som de vokser!
Jeg liker at de kan ha litt forskjellig farge
Står den inne i rommet blir den lysere og står den i vinduet blir den mørkere 😀

 

Her er det en himmelsk lapskaus!
Noe kommer ikke til å vokse mer fordi det blir overkjørt av annet… Men noe blomster kommer helt sikkert 😀
Slik er det når man strør pakke på pakke i en stor krukke 🙂

 

Fjorårets jordbærplanter som var litt pjusk, blei byttet ut med nye i år – og disse som var pjusk satte jeg i krukke innendørs – eller i vinterhagen… og de vokser – og det kommer blomster!
JordbĂŚr!

 

Disse blodbeger-spirene fikk jeg av Eva, og de kommer sakte men sikkert!
Gleder meg til varme flotte dager der alle får mer vokst-mulighet 🙂

 

Solsikkene strekker seg oppover!

 

Her er det to poser med frø i en krukke 🙂
Det samme som i den store krukka 😀

 

Kveldsturen bak ved Gamleeidet i gĂĽr

 

Og her mĂĽ det da bli noe greier vel??
Masse egg!!

 

 

 

 

Ja det vokser og gror det er helt sikkert!
Masse spennende å lukte på også 😀

 

6 kommentarer
    1. Jeg har akkurat maken Coleus, en hovedplante og en jeg stor som jeg tok som stikling. Fargene er helt nydelig. Her vokser og gror det også både ute og inne. Ønsker deg en nydelig lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg