dingle med føtene

Min eldste sønn er hekta på
PARAGLIDING

Og i går fekk han ein tur her ute i Kvalsvika.

Eg skulle filme landinga – og så gjorde…………….
Men hadde klart å slå AV i staden for PÅ så det vart ingen film av den perfekte landinga……

Jaja, det har med alderen å gjere påstod guten…………….
Ikkje veit eg kva som skjedde…….
For eg var no heilt sikker på at eg fekk på film den perfekte landinga…………..

 

 

 

 

Men nåkre bilder vart det – og hunden Leia var superglad då han landa 😀

 


Ein som står og vaktar?
For når eg tok bilde hadde eg ei ørn i fokus, men etter å ha sett på bildet, vart det til ein muligens person.

 

Gårsdagen der nokon dingla med føtene i lause lufta.

 

 

 

#paragliding #bilder #foto #onsdag #ådinglemedføteneilauselufta  #ådinglemedføtene

8 kommentarer
    1. Grøss..jeg har høydeskrekk..beundrer dem som tør.
      Men jeg bor like ved et sånt punkt der paraglidere hiver seg utfor og seiler utover sjøen, faktisk. Jada, de husker å svinge mot land igjen. Håper jeg i hvertfall. 😎

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg