eg klagar ikkje

 

 

Og det regnar og det regnar, ute………
Og vinden ular rundt nåva……… ute……….
Å site inne og sjå ut og tenkje at i dag gidder eg ikkje å kle meg for å trakke over dørstokken ein gong.
Eg klaga ikkje……….
Eg er ikkje lei meg heller……….
Eg berre ser ut og tenkjer at no må det vel snart være nok…….
Kvar har vinteren vorte av?
Med småe gløtt av ein kanskje halv dag med opplett og mindre vind på fleire veker.
Ja, faktisk heile FIRE veker har det vorte med regn, vind, opp mot storm og orkan dei fleste dagar.
Eg klagar ikkje.

 

Eg har tak over haude og klær å ta på…..
Eg sit inne og ser ut og det er berre grått, grått og vått.
Dette må då ende med gratis straum for heile sunnmøre vel?
Den eine dagen med strålande vèr er berre fantastisk.
Den reddar alle vekene med elende.
Men, når ein vaknar dagen etter og ser ut…..
Liten storm, regn som piskar………
Jaja…. eg klagar ikkje.
Det er berre å kle seg og gå ut………..

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

#minedikt #etdiktomdagen #egklagarikkje #veret #stormogregn #firevekermedelendigtver #kvarervinteren #kvarharvinterenvorteav #tankarblirtilord #mettejosteinsdatter #blogg #været #utetid #naustrekke #gratisstrømpåsunnmøre  #strøm #gratisstrøm #gratis

8 kommentarer
    1. ja det er nok regn nå,vi kan godt få noen dager der det iallefall er litt tørt ute :=) men måtte flire litt også,tror ikke vi får gratis strøm,du veit,det store liker å tene masse penger,sånn har det blitt i dag :=)håper du koser deg inne no

    2. Fire uker med regn er jo bare barnematen! Her har vi hatt fire måneder, med noen ganske få oppholdsdager innimellom. Må bare slutte å tenke på det, for det nytter jo ikke likevel. Men setter virkelig pris på tørre dager som dukker opp da, selv om de er grå og triste som bare det. Fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg