enda en lue

Snart slutt pĂĽ restetrĂĽd!

Og bra er det 😀

 

 

Fikk strikket en lue etter mønsteret under, og oppdaget ikke før luen var ferdig nesten, at jeg strikket feil….  jeg strikket 3 rette og 3 vrange mellom fletteomgangene, mens det skulle være 4 rette og 3 vrange.
Bagateller!

;.D

Og bok lĂĽnt av min svigerinne, Siv Berit:

Greit ĂĽ fĂĽ ideer!

 

Min lue i litt annen trĂĽd enn originalen, og slik vart den:

 

 

Litt hekl mot slutten.

 

 

 


SĂĽ var enda en lue i boks.

Og når man ikke ser at man har strikket feil, blir luen bitte litt annerledes, men jeg er fornøyd uansett 😀

Og nå skal jeg ikke strikke flere luer på en stund tror jeg 😀

#restegarnstrikk #lue #strikkedilla #handarbeid #kjektĂĽstrikke #restegarn #hekle #heklekant #pytenmedhekl #strikkebok

2 kommentarer
    1. den luen var fin,og ingen hvet att den ikke er helt etter oppskriften,fin var den uansett,og som jeg sa sist du vist en fin lue,du bruker lue svĂŚrt masse da er det helt ok ĂĽ strikke mange luer ,kjekt ĂĽ bytte pĂĽ og du kled dem godt ogsĂĽ :=) fin mĂĽte ĂĽ bruke restegarn pĂĽ

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg