fitbit og blÄ himmel

LØRDAG
BLÅ HIMMEL
FJELLTUR

Jepsipepsi!

 

Oppe tidlig og en tur til Muletua.

 

Godt kledd for Ä ikke bli dÄrligere enn jeg er



.

 


Det gĂ„r sakte i bakkene – men vi kommer oss bĂ„de opp og ned.
Vi klatrer liksom i fjellet slik som solen nĂ„ – bare at solen ikke klarer helt Ă„ kravle seg over toppen ennĂ„ 🙂


Sola er mye lavere nĂ„ – og bygda mister snart sola helt – frem til januar.
Men det er ikke verre enn at om en vil opp i sola – gĂ„r man til Muletua eller bare drar ut av bygda 😀 Jeg klarer ikke helt Ă„ fĂ„ med meg dette at sola er borte vekk i et par mĂ„neder – for jeg er alltid pĂ„ farten og nĂ„r Ă„ komme meg opp i sola ganske sĂ„ ofte 🙂

 

Har begynt bruke “FITBIT”-klokka igjen. MĂ„ ta den i bruk av og til. Den ligger der jo og roper hver dag – sĂ„ nĂ„ var den oppladdet og klar for tur slik som meg og hunden Leia 😀

 

MULETUA

 

 

 

Herlig Ă„ nyte sola pĂ„ denne Ă„rstida ogsĂ„ – og se den vakre naturen og utsikta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En herlig morgentur – og om vi er skitne pĂ„ sko og labber – ja sĂ„ er det ikke vĂŠrre enn at vi vasker oss 😀

 

En super morgentur til fjells – og nĂ„ er det bare resten av dagen igjen 🙂

FORTSATT GOD LØRDAG!!!

 

 

 

#fitbit #fjelltur #muletua #hundenLeia #fotoglede #natur #hobbyfotograf #selfie #fjellet #utsikt #blÄhimmel #aktivitet #messtringsfÞlelse #gÄtilmÄnen #norskukeblad #shetlandsheepdog

6 kommentarer
    1. Nydelig vakkert 😀 Tusen takk 🙂 Har sola inn av vinduet her i dag, og forsvinner herfra ogsĂ„ om ikke sĂ„ veldig lenge 😀 Men fĂ„r ikke tatt sĂ„ fine bilder som deg 😀

    2. herlige bilder,en deilig tur helt klart :=) skrev nettopp et innlegg om solen jeg ogsÄ.Fjella hos oss er veldig hÞge sÄ etterhvert nytter det ikke Ä prÞve Ä nÄ solen her inne,men klart en kan ta seg turer ut av bygda,for sola blir aldrig helt borte da ,ikke alle steder :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg