følger du med?

 

FORRÆDER

 

16 spillere i det ultimate spillet om tillit. Alle er sammen med en de kjenner godt fra før. Noen für rollen som forrÌder. Klarer de lojale ü avsløre dem?

 

 

Jeg elsker denne serien pĂĽ TV2
Og det vil si at jeg liker psykologisk spill
Det er veldig interessant

Og, det ER et spill – som blir tøffere og tøffere…
Og de som er med VET jo at det er et spill – og de har jo frivillig meldt seg på
Men det er tøft og sterkt å se at noen blir lyvd for – at de tror du er lojal når du bak fasaden er en forræder
Men det er jo slik spillet er

Jeg gleder meg til HVER eneste lørdag nür dette kommer!

Helt herlig rett og slett!

#forrĂŚder

8 kommentarer
    1. Har ikke sett dette. Har ikke skjønte egentlig hva det går ut på. Men kanskje må jeg se en episode siden du rekommandere den sånn. Ønsker deg en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg