gammelt blir nytt

KJOLE


En kjole som mamma har brukt.
Den er iallefall over 30 år denne her.

Str 42 er for stort for meg – selv om jeg brukte den her en jul, var den for stor da – og nå er jeg jo 10 kilo lettere også – så om jeg skulle kunne bruke den  – må den syes inn litt.


Og jeg tar sats og prøver!

Så er det å prøve den på!!

 

 

 

Bakgrunnen med kattemat og slikt var ikke planlagt…………men spiller heller ingen rolle 😀

Hehhehehehe   kjolen sitter som et skudd!

 

Men den er lang.

 

 

 

Så jeg vil legge den opp…………….
Og setter i gang.

 


Men det blei ikke noe fint………..
Da det er så stor vidde i skjørtet 🙂

Så da bare rakk jeg opp det jeg hadde lagt opp – og lar den være lang kjole 🙂
Den er fin som de er !

#gammeltblirtilnytt #gammelkjole #leggeinn #syinn #langkjole #sidkjole #sølvkjole #mammasinkjole

6 kommentarer
      1. Heheheh tusen takk! Ja skjørtet var for vanskelig når jeg liker å gjøre det lettvint. Er ikke så flink – men på sparket er det mye som går 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg