god morgen Norge

Frukosten er klar – havregryn og kaffe 😀

Men sitter egentlig og er sjokkert over innslaget på TV2 – over de alle som har blitt feilbehandlet fra NAV.

I et system vi er mange som er avhengige av – skal bli behandlet så feil……………..
Jeg synes det er vanvittig og forkastelig.

NAV på sin høye hest……………….

Men ikke nå lenger.

Frukosten er god den – men jeg kjenner en bismak fra både mat og NAV akkurat i øyeblikket.

Jeg har selv IKKE opplevd noe negativt med NAV – men er jo en uføretrygdet som er avhengig av deres tjenester. Og kjenner på at jeg er livredd for å gjøre noe feil som kan sette meg og min økonomi i fare.

Tenker på han som stod frem på TV2 – som har sittet i fengsel – betaler tilbake flere hundre tusen til NAV – og alt er FEIL!

Lyset brenner i mørket og det er en ny dag for oss alle på godt og vondt.

GOD ONSDAG DER UTE!

 

 

 

 

#blogg #godmorgenNorge #godmorgen #sjokkerendenyheter #nav #lysimørket #onsdag

8 kommentarer
    1. Ja, man satte kaffen i halsen av dette. Så vondt for de det gjelder. Man blir jo redd for hva annet som kan komme. Håper det ordner seg nå for de som fikk livet sitt helt ødelangt. Klem til deg 🙂

    2. jeg håper alle dei som er feilbehandlet får en reel oppreining,for ja dette er helt forferdelig.En gang fikk jeg for stor utbetaling av nav,men det oppdaget dei fort og krevde hele summen tilbakebetalt med svært kort varsel,jeg betalte alt tilbake samme dag,håper nav også betaler alle disse menneskene fort tilbake det som rettmessig er demmers

    3. Det er ganske ille dette ja. Særlig for de som har måttet betale tilbake så mye, og til og med fengselstraff. Tragisk! Og jeg, jeg kunne jo dratt til syden i sommer likevel jeg da, de kunne egentlig ikke avslutte AAP for meg hvis jeg hadde dratt. Var det jeg fikk beskjed om. Får håpe de betaler tilbake raskt nå ettersom de er så strenge andre veien.

    4. Det der NAV-greiene er jo helt utrolig – de kan jo ha ødelagt mange mennesker på den måten der! Håper dette går fort for seg nå – og at alle får en real oppreising…. men det spørs da – NAV-kverna maler ikke i dobbelt tempo akkurat! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg