godt lesestoff – dedicat

I går lå det en pakke i postkassa
Og når jeg så den, visste jeg hva som var i
Hadde på forhånd fått en melding om at det kanskje var kommet en pakke der,
og vipps, så lå den på kjøkkenbordet gitt!
Den har vært ventet på en stund nå 🙂

En bok med mye godt lesestoff i, som jeg har bestillt
Jeg har en fra før av – den første Jan Erling ga ut

Artig

Det er jo bloggeren DEDICAT som har gitt ut en ny dikt-samling!

Her er den:

 

Så slår jeg opp en tilfeldig side i boka,
og der kommer dette opp:

6 kommentarer

    1. Hei min venn. 🤗 Så hyggelig. Håper virkelig at du får glede av den. Man legger hodet litt på huggestabben med slike sprell, men en gammel skrott tåler sikkert det. Gode tanker sendes. 🤗 klem

    2. Tusen takk snille du. 🙂 Mange av diktene, blandt annet dette, er jo skrevet til bilder, men forlaget mente at diktene talte mye bedre for seg selv, uten for mange bilder, og sånn ble det. Nå håper jeg bare at du blir fornøyd med boka 🙂 Gode tanker sendes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg