Goksøyra

 

Flotte Goksøyra

I dag måtte jeg barer ut til Runde og Goksøyra igjen
En stund siden sist

Leia kastet opp i bilen utover… men det gjekk bra…  hun liker jo ikke kjøre bil… eller om det var noe annet… vi fikk oss en fin tur – og var innom kiosken og Inguna for en prat etterpå.

Vi ruslet rundt, hunden og jeg… ikke så høyt opp.. bare opp til kvennehuset – så ut til snuplassen og litt forbi, der jeg oppdaget skarv ute på en tupp

Samle energi!

Sendte en melding til bloggeren Margrethe, Utifriluft, da hun hadde nevnt at naboer av henne nå er på Runde… men jeg var på vei hjemover da meldingen med svar tikket inn
Men jeg gjekk muligens forbi by-bobilen deres ja… Jeg stoppe endatil to par som var ute og gjekk… og lurte på om de var fra Larvik.
Men nei det var de ikke.. men det ene paret var fra nærheten av Larvik faktisk, Langesund 🙂

Her er turen:

Kan skimte skarven som sitter på en stein oppe til venstre i bildet

Vakre farger i berget, og ser man nøye etter, er der et hjerte 🙂

 

Fremme – så langt jeg kommer – siste stykket uten Leia..  tar bilde og klatrer tilbake til Leia som bjeffer…  jaja…

Jeg får fornemmelse av en engel i stubben her… men kanskje ikke… noe annet?

Så er vi tilbake ved snuplassen
Og må bare ned til steinene og fotografere litt
Har ikke vært her siden jeg og Marita P var her en gang for lenge lenge siden

Det blei mange bilder – men ingen av de som er delt, kunne velges vekk 😀

Lag deg en fin fin fredag!

4 kommentarer
    1. Så koselig at du tok en tur til Runde idag! Synd at du ikke traff Pål og Irene – de er så koselige og gode! De har vært der idag også, rundt omkring på Runde – så du passerte nok bobilen deres! Sender dem en link til innlegget ditt jeg….! Lekre bilder fra turen din – jeg skulle nok ha vøri der igjen…! Klemmer <3

      1. Tusen takk! Jeg hadde tenkt å sende med de noe til deg… hehe det var derfor jeg spurte om du visste om de fortsatt er der 🙂 Men vi møtes igjen – det satser vi på 😀 Kanskje allerede denne sommeren eller mot høsten!! Og du må bare ta turen hitover! Her er det plass til bobilen din også! klems til deg

        1. Ååå – så koselig da! <3 jeg satser på at vi møtes snart, ja – det må vi jo! Takk for invitasjon – en skal aldri si aldri – plutselig er sjansen der! Gode klemmer kommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg