hjelpande hand…

 

Når vi ikkje klarar meir…

Det slo meg her om dagen, når vi ikkje klarar meir.
Når eg treng di hjelp gjennom dagen, slik du har trengt mi
Slik min arbeidsplass har vore – der ei hjelpande hand har vore min arbeidsdag
No er det din arbeidsdag plutselig
Og eg treng muligens din hjelp

Når vi ikkje klarar meir, og kanskje blir sinte og frustrerte – gløymar kven vi er eller kor hen vi er
Gløymar våre nærmaste  – det kan skje…
Då treng vi di hand
Å stole på deg og det du bringar med deg inn i kvardagen

Ein dag kan det bli slik
Og tanken gjorde meg litt trist
Eg veit noko om kva som kjem og kanskje ikkje kjem…
eller eg veit ingenting
men veit kva som kan skje
Kva som kjem oss i møte
Og om du då er mi hjelpande hand

Det er ikkje berre alderdomen som treng ei hjelpande hand
og tryggheit
Livslang sjukdom uansett kva – der ein ikkje klarar seg sjølv –
må ein stole på andre
Legge livet sitt i andre sine hender
Og då håpar eg du er den hjelpande handa
som gjer dagen trygg for den som treng det

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

#hjelpandehand #alderdomen #livslangsjukdom #nårviikkjeklararmeir #tankerblirtilord

4 kommentarer
    1. Så utrolig sanne ord, hvor realitetene bak rommer et hav av følelser. Livet har aldri vært rettferdig med fordeling, verken av det gode eller vonde. Da er det vi som mennesker som må prøve å utjevne forskjellene. Og det er det slett ikke alltid vi verken evner, klarer eller bryr oss om. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg