hund og katt

Leia

Og katten Mr Sniff…………

Det råder ingen tvil om at det er hunden som er sjef i huset……….
Iallefall når det gjelder hund og katt……….

I dag var det dagen for lett børsting og klipping av pels, og når hunden var ferdig var det katten sin tur.

Begge elsker dette, men i dag blei hunden så sjalu da katten skulle bli børstet, at hun virkelig satte katten på plass, trodde hun……


Men Leia får ikke lov til å trykke katte ned – og etter en stund fikk jeg børstet katten også, på hans premisser,  for han blei jo livredd den sjefete hunden.


Leia blei satt på plass!


Slikt finner jeg meg ikke i hverken jeg eller den flotte skogskatten.

Så med bestemt stemme fikk hunden beskjed om å gå vekk, og hun så gjorde, dog litt snurt.

De er jo de beste venner slik ellers, hund og katt, men hunden har en tendens til å bli litt sjalu når katten får oppmerksomhet fra matmor og andre egentlig også.

Så var iallefall det gjort for denne gang 🙂

 

 

 

#hundogkatt #hundenLeia #MrSniff #børste #skogskatt #hund #katt

6 kommentarer
    1. Hehe, ja, de har jo personlighet og følelser dyrene også 🙂
      Her hos meg pleier det å være sånn at hvis jeg sitter i sofaen med kjæresten, så kommer Pus og presser seg ned mellom oss, eller han legger seg på fanget til kjæresten. Er ikke snakk om annet enn at HAN selv skal ha all oppmerksomhet 😀

      Artige de kosedyrene ♥

    2. Aha,, og jeg som har innbilt meg at Mr Sniff hadde full kontroll i huset 😀 men der skjønner jeg at jeg har tatt feil. Forøvrig så skjønner jeg sjalusiens begrunnelse veldig godt 😀 Herlige bilder og fortelling. De mangler i alle fall ingenting, verken hund eller katt 🙂

      1. hehehee nei de mangler ingenting disse dyra det skal være sikkert hehehehe Nei Mr Sniff er degradert————- forvist til varmekabler i kjelleren hehehe men han har det utmerket bra!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg