ikke helt grå…

Utetid – og turen går gjennom gravlunden, til Ottavika og
forbi Ulstein verft, og så til Osnessanden og forbi

 


Eføyen klatrer seg oppover

 


Et glimt inn mot Ulsteinvik sentrum

 

Akkurat her har vi ALDRI gått før – plassen heter OTTAVIKA i Ulsteinvik

 

Vi er forbi Ulstein verft og Osnessanden kommer til syne

Ikke enkelt når pinnen havner i sjøen og hunden ikke er glad i å bade….
Og i dag hadde heller ikke jeg bading på tapetet… så….
Finne nye pinner!

Vakre Leia 🩷


Kunst i sanden…
Kan det være en dame som kaster en pinne?

 

Og vel hjemme tar jeg i et tak og lufter tepper og vasker trapp og kjellergulv
Ikke det store spranget innen aktivitet – men nok til å sette meg ut en stund etterpå
Slitenheten – utmattetheten som siger på – er ikke god å hanskes med – men å krype inn i en god genser og bukse og roe ned med en kopp te og et par skiver med godt pålegg, det er helt innafor – også er det min tur til å komme til Fysioterapeut
Det er alltid venteliste der, men heldigvis – for min del – kom en avbestilling i går, og det blei min tur!

Så dagen er ikke helt grå selv om jeg har tatt på gråe klær 😁 Fargeklattene skinner igjennom 🤸‍♀️

Herlige hettegenseren jeg fikk fra NAMELESS    

💚💚💚

 

Take care!

🌸

#asparges #hoodie

12 kommentarer

Siste innlegg