nameless…

Reklame | Nettbutikken NAMELESS

Jeg hadde et innlegg om; 
JULEGAVETIPS 
HVA ØNSKER DU DEG TIL JUL

 

Reklame
Og i den anledning kom det to hettegensere min vei i gĂĽr
Fra nettbutikken NAMELESS

 

Herlige hettegensere!

 

Heldige meg som fikk to gode gensere fra nettbutikken Nameless!
Og om ikke de passet meg – ja så passet de mannen og sønnen i huset 😀
Den grĂĽ genseren var uansett MIN favoritt!
ASPARGES

Ta en titt innom butikken – mye spennende og artig med bilder og uttrykk å velge selv

 

#nameless

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg