klikk pÄ linken da vel :-D

 

For noen Är siden hadde jeg en side pÄ FB der jeg la ut dikt og hendelser i dagen.
FĂžlte meg ikke komfortabel med siden og slettet den etter et Ă„rs tid – med noen hundre fĂžlgere pĂ„.

SĂ„ Ă„pnet bloggverden seg!

 

Fra Ä  hete ETDIKTOMDAGEN, forandret jeg for litt siden bloggen til

METTEJOSTEINSDATTER

 

I dag oppdaget jeg NINAUTENFILTER sin FB side for blogginnlegg – og plutselig var jeg der og hadde opprettet en EGEN SIDE FOR MIN blogg og mine dikt.

Det blir jo Ă„ dele diverse blogginnlegg pĂ„ min nye FB side 🙂

Men for det meste dikt og tankespinn
 kanskje – da de ligger mitt hjerte nér <3

SĂ„ om du vil inn pĂ„ den siden min – oppdage gamle dikt som popper opp


Tanker og litt slik
.pluss bilder selvfþlgelig!

SÅ KLIKK PÅ LINKEN UNDER DA VEL 😀

 

 

 

HER

 

 

SĂ„ fĂ„r vi se hva som skjer med siden etter hvert 🙂

Morsomt uansett !

 

 

Tusen takk for at du var innom her –
og kanskje er du innom ETDIKTOMDAGENOGLITTIL ogsĂ„ 🙂

 

 

Ha en fin dag!

 

 

#blogginnleggpÄFB  #link #etdiktomdagenoglittil #etdiktomdagen

8 kommentarer
    1. SĂ„ spennende.. fĂ„r scrolle meg oppover nĂ„r jeg har skrevet ferdig, og ta et klikk 😀 Ha en flott fredag og helg 🙂 Klem

    2. SĂ„ flotte bilder Mette 🙂 Jeg skjĂžnte ikke helt dette, med at du var hos Ninautenfilter og la diktene dine? 🙂 MĂ„ inn Ă„ sjekke linken nĂ„ 🙂 Klemmer og fin fredag <3

      1. Eh nei kanskje jeg ordla meg litt feil?? Ble inspirert av ninautenfilter Ă„ lage en FB side der jeg nĂ„ legger ut dikt og diverse der – sĂ„ er de enkle Ă„ finne pĂ„ min FB side. MetteJosteinsdatter Etdiktomdagenoglittil 🙂

    3. Tvi tvi med Facebook-siden, Mette👍🧡
      Synes det er kjekt at fĂžlgerne mine pĂ„ Facebook fĂ„r varsel om nĂ„r jeg legger ut et nytt innlegg, da er det lett Ă„ trykke seg inn pĂ„ blogg.no via min link đŸ˜ŠđŸ‘đŸŒŒ
      God lþrdag😘

      1. Ja ikke sant 🙂 Vi fĂ„r se hva FB siden blir til 🙂 Men greit Ă„ dele pĂ„ den – for min vanlige FB er jeg ikke glad i Ă„ dele blogginnlegg egentlig. FĂžler jeg presser det pĂ„ folk – selv om det er frivillig Ă„ klikke pĂ„ 🙂 God lĂžrdag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg