lærer så lenge man lever…

RAMNEFJELLET
Og det er siste dagen i mai

Parkerer på toppen av veien der man også kan gå til Hasundhornet,  Ulsteinvik
Parkeringsplass
Godt skilta!

 

Turen til Ramnefjellet er en flott tur med fantastisk utsikt.
En kan gå turen via Ramnefjellet og til Hovdenakken.
Og tro meg det var det som var ønsket i dag, men måtte kapitulere og kaste inn håndkleet på Ramnefjellet.
Bra nok!
Kroppen sier ifra og jeg lærer langs med, og lytter mer til kroppen – så slipper jeg de store nedturene hver gang.
Sliter virkelig med balanse altså…
Man lærer så lenge man lever!

Bra nok !

Og for en temperatur i dag da!
Varmt både for menneske og hund 😀   phu!
Men vi skal ikke klage 😀


Her er utsikt bort til Hovdenakken 🙂
En annen gang blir det hele turen!

 

 

 

 

På tur med #selfiestang   😀

 

#yogainaturen
#pose

 

 

 

Utsikt ned mot Ulsteinvik

 

 

 

 


På starten og slutten av denne turen er det et parti der det er greit å bruke tauet som er festa. Litt ulendt akkurat i det partiet 😀

#ramnefjellet

4 kommentarer
    1. så utrolig fin tur,og godt du lytter til kroppen :=) her svikta kneet i kveld så jeg måtte bare sette meg og se att mannen beisa platten alene ,jeg prøvde å reise meg og ta litt småting med pensel men det ble for vondt ,så jeg måtte også bare lytte til kroppen og håpe den er fin i morgen så kan jeg ta smådillet da :=) joga i fjellet ,du er iallefall armsterk ,dette får ikke jeg til hvor mye jeg enn prøver hi hi

      1. hihihi jeg er opptatt av å være sterk i armene og ellers hele kroppen… så jeg er glad jeg klarer dette uten noe trening – men disse turene og yoga er jo trening i seg selv 😀 hihihi Huff trasig med det kneet og håper dagen i dag er mye bedre 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg