male seg til lyset – terapi

ABSTRAKT KUNST

Acryl-maling på lerret.

 

 

Det er det JEG liker å styre med på fritiden, når jeg er i rette stemningen.

Når jeg begynner på et bilde, MÅ jeg holde på til jeg er ferdig  og nå i denne tiden med mye regn og vind, har malelysten seget på, og jeg har søkt etter lyset.

 

Jeg har malt FIRE bilder:

 

“IS-LAND”  80 cm x 30 cm

 

 

 

 

“SUN-RISE”   40 cm x 20 cm

 

 

 

“VANDRE I VINTERLYSET”     60 cm x 40 cm

 

 

 

“LYS”   70 cm x 50 cm

 

 

 

 

Det er ikke enkelt å SE bildene her inne – de må sees på en vegg.
Jeg er tålelig fornøyd med å ha fått lyset inn i bildene.
Det var det jeg ville med disse.

Det gode lyset – gleden og varmen.

 

Min terapi – maling.

 

 

 

#minhobby #acrylmalingpålerret #acrylmaling #abstrakt #kunst #abstraktkunst #lys #hobby #minterapi #terapi

8 kommentarer

Siste innlegg