marie sin “haust”

Reklame | Youtube

HAUSTEN ER HER FOR FULLT

 

Og jeg vil dele en video med dere som jeg har vært med på å lage.
Rettere sagt, jeg har filmet.

 

Komponist og pianist er mi gode venninne, Marie Hatløy.

 

 

 

 

Et flott verk rett og slett.
Tenk å kunne la fingrene gli over tangentene og lage flott musikk <3
Skulle ønske jeg kunne det <3

 

Det som er flott, er at vi inspirerer hverandre med det vi kan <3

 

 

STÅ DEG VEL DER UTE!

 

 

#musikkvideo #høst #haust #youtube

8 kommentarer
    1. Herligheta så vakkert 😀 Har alltid misunnet de som kan traktere et instrument på den måten… Men egentlig så beundrer jeg de aller mest 🙂 Nydelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg