meditasjon…

Reklame | YouTube

 

 

 

 

 

 

YOGA OG MEDITASJON UT AV PÅSKA

 

Lite trening arbeidsdagane inn i mot pÄske og i selve pÄska

SĂ„ i dag tok jeg litt av alle dagene pluss noen nye Ăžvelser

Og med Yogamusikk fra Spotify, pÄ TV,  sÄ kommer man i indre balanse <3

 

SĂžk opp SNATAM KAUR og lytt til hennes musikk <3
Freden senker seg 🙂

 

Ja tegningene over er det vel mye bare jeg som forstĂ„r – og det er jo greit det


Jeg tar armhevinger i trappa ned til stua, for Ă„ trene musklene bak pĂ„ armene.. unngĂ„ “grevinneheng”?? 😀

 

 

 

(beklager moppen som stÄr sÄ fint i bildet)

Hunden Leia er med i treningen ved Ä rusle rundt og hÄpe pÄ at det skal lekes

Til slutt blir hun stÄende Ä bare se
 og legger seg ned

Har lagt ut videosnutter og bilder pĂ„ Instagram 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Det er sĂ„ godt Ă„ fĂ„ en treningsĂžkt med gode Ăžvelser – selv om jeg gleder meg til Ă„ komme igang med yoga iallefall en gang i uka pĂ„ studio etter hvert  🙂

 

#Yogahjertemot

#Belindadoesyoga

 

 

NAMASTE

 

 

#yoga #mantramusic #snatamkaur #namaste #indrestyrke #meditasjon #trening #minhelse

8 kommentarer
    1. SĂ„ flott – kjenner at jeg har lyst til Ă„ prĂžve yoga….. tror det hadde vĂŠrt fint for meg………….! Takk for at du deler! Klem <3

    2. Hjelp, du har jo fÄtt vridd armene bak pÄ ryggen!!!!! Du er utrolig myk. Jeg klarer Ä vri den ene armen sÄnn, men den andre??? Men jeg har en unnskyldning, jeg falt og slo arm og skulder pÄ isen fÞr jul, og det mÄ trenes opp igjen. Jeg fÄr sette i gang enda mer tror jeg. Men det du klarer, kan jeg bare glemme! Klem:)

      1. 😀 Ja venstre gĂ„r bra men hĂžyre arm kjenner jeg at jeg har problemer med…. sĂ„ her er det bare Ă„ trene pĂ„ 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg