miniserie

 

 

Jeg begynte på denne serien for lenge siden… men orket ikke se mye av den før jeg falt av lasset… når språket blir annet enn engelsk/amerikansk liksom…

Men så ville jeg gi den en sjanse – og denne anbefaler jeg

Veldig interessant!
Spennende!

(to episoder à 90 minutter)

 

Inspirert av virkelige hendelser får vi her høre historien om Emil Dreesen, og hans families kamp for å overleve i mellomkrigstiden. Dette ukjente stedet ved Rhinen gjenspeiler Tysklands rutete historie.

Klikk HER for trailer

Du finner denne serien på NRKtv

8 kommentarer
    1. Ser hyggelig ut den. Jeg har jo aldri på lyd, så da er det et mindre problem for meg, hehe..
      Skal se om jeg finner den på NRK, det regner i dag..Så da må jeg jo være en del timer inne. Klem.. 🙂

    2. Jeg syntes det er veldig slitsomt, og lett å miste interessen når man ikke forstår språket. Tysk har jeg aldri lært meg, og da blir fokuset dratt med å lese tekstingen. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg