modell for kjoler – mat-testing vlogg og blått hår….

 

“Nesten på toppen – og midt på”…

 

 

2. plassen = SRAAD
Antrekk fra Nelly.
Enkel kjole og tøffe sneakers.

 

3. plassen = ANDREASVEINSDOTTIR
Vi tester ny mat!
Vlogg.

 

og

 

55. plassen = NINA SPRELL LEVENDE
Tidlig frokostdate – kjoledag og bursdagsfeiring
Dagen starttet 04.40 !!

 

 

Jeg viser ikke frem så mange kjoler – har ikke noe reklamebyrå jeg viser for – bare min egen garderobe med nye og gamle kjoler jeg LIKER 🙂

Men jeg tar gjerne med en gammel kjole i sekken – gjerne arvet fra min mor eller noe – og poserer, i fjell eller fjøre  – med gode venninner eller alene – og kanskje med noe alkoholfritt spudlende i glasset 🙂

 

Jeg tester gjerne ut ny mat…..
Det er bare at jeg er egentlig veldig kresen på mat…..
Det jeg vet er godt går jeg liksom for – og treffer jeg på noe dårlig mat eller noe som ikke passer mine smaksløker – ja så er jo matlysten ødelagt der og da.
Men det finnes mye god mat der ute!

Og jeg er vel aldri OPPE før 07.00 uten om når jeg skal på en tidligvakt…
Men tidlig oppe er jeg….. og min morgen/frokost-date er som regel hunden og katten – pluss God Morgen Norge!
Og candycrush-spill på telefonen må jeg innrømme at jeg har….. tidsfordriv i ventende stunder av og til.
Dette spillet blir slettet hvert år da jeg får NY telefon fra SWAP-avtale – og da er det å starte på nytt!  hehehe
Jeg har ikke kommet inn i dette med kjoledager – men nina sprell levende har kjoledag hver fredag – slik som bloggeren FRODITH 🙂
Kanskje jeg må hive meg på…..
Det jeg IKKE hiver meg på – er den lekre blåfargen i håret til nina sprell levende.
Jeg har nok med MITT hår – og kommer nok til å være LYS i håret i lang tid fremover 😀

#nestenpåtoppenogmidtpå #2plass #3plass #55plass #bloggerepåtoppen #bloggeremidtpå #blogglistentopphundre

12 kommentarer

    1. Jeg har aldri vært noe kjole-menneske, er skikkelig misunnelig på de som bare kan hive på seg en og være diva uten anstrengelser. – Sånn som deg på bildene her🥰👍

      Candy Crush har jeg ALDRI spilt, har inntrykk av at “alle” spiller det, men jeg vet ikke hva det _er_ en gang😅😂
      På min mobil går det i Wordfeud i ledige stunder, det holder for meg😊
      Ha en finfin mandag og nyt siste dagen i august, Mette😘

    2. hi hi ,skulle gjerne hatt en kjoledag jeg ,må tenke litt på den,har iallefall kjole på i dag :=) med ullstrømpebukser under for ute var det bare 4+ da jeg stod opp,kresen på mat er jeg ikke,smaker gjerne på nye ting,men liker jeg det ikke får det ligge fint på talerkenen ja :=) ha en fin dag da

    3. Stilig kjole da. Jeg hadde en sånn for veldig mange år siden. Min var i burgunder og fotsid, men samme spenne og fasong. Jeg likte den godt, men den ble ikke tatt vare på den gangen. Artig å bli minnet på! Ha en fin dag på din side av landet! Klemiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg