mĂžrdarbakken…

 

 

Hvorhen i verden skulle vi gÄ i dag

Det var glatt pÄ veiene og jeg hadde egentlig tenkt meg en tur med bil.. men valgte Ä gÄ bak huset over Gamleeidet og oppover turstien
Og det var sĂ„ fint at bĂ„de hund og menneske trasket pĂ„ nesten isfrie veier – opp pĂ„ hĂžyden og ned til MĂžrdarbakken og forbi
Men det siste stykket fþr vi kom ned
 ja det er nesten tragisk
For det var is hele veien, og jeg mĂ„tte trĂ„kke ulendt 
 ja uten for vei, trĂŠr, smĂ„ elver og lyng og
 alt var i veien liksom – sĂ„ en liten periode der var jeg ganske “oppskjĂžrtet” om man kan si det – og hĂžylydt
 Men sĂ„ landet vi pĂ„ bar bakke igjen og kunne gĂ„ trygt hjem

Denne sangen under falt inn i hodet mitt – for hadde jeg ikke hatt disse skoa i dag, sĂ„ hadde det vĂŠrt mye glattere
. sĂ„len sugde seg liksom litt ned i isen her og der
 Brodder`? Nei har ikke skaffet meg det ennÄ .  😀

Iskunst

 

Vi kom oss opp – og da er det bare nedover-veien igjen 😀

 


Det ser jo helt fantastisk ut Ä gÄ her !!
Ikke is pÄ veien!!

 

Enda mer iskunst
.

 

Her vettu
.  trasige greier – men vi gir ikke opp


 

Slitne
.

I dag fĂžltes det litt slik, Ă„ gĂ„ ned den bakken – uten for sti 


 

Endelig nede
. sÄ er det bare resten av veien

 

 

 

 

 

En lengre tur enn pĂ„ forhĂ„nd planlagt – men det er jo da man fĂ„r de fine opplevelsene ogsĂ„ 😀

 

12 kommentarer
      1. Ja tenkte pĂ„ brodder pĂ„ hele turen 😀 hehehe det hjelper ikke Ă„ bare tenke pĂ„ de… men men.. 🙂 God lĂžrdag til deg ;.)

    1. Flotte bilder, men skrekk og gru sĂ„ glatt det var mange steder.đŸ€—đŸ„¶
      Nydelig genser du har!đŸ€©đŸ§¶
      Nyt fredagskvelden!đŸ€—

      1. Tusen takk! Hjemmestrikket og akkurat ferdig, med den genseren 🙂 Gul og kul akkurat slik som den du la ut bilde av her om dagen 😀

    2. SĂ„ bra at your boots are made for walking….! De flotteste bilder, men det var jammen mye is….. sĂ„, du har ikke brodder altsĂ„ – jeg har gĂ„tt med det i flere mĂ„neder, jeg – sĂ„nn er det her! Gooood klem <3

      1. Nei tenker pĂ„ det hele tiden… at jeg skal skaffe meg det… det er snart pĂ„ tide… jeg vet det finnes noen fine “kjettinger” man treder pĂ„ skoa… vi fĂ„r se… nĂ„ smelter det unna her… 😀

      1. hihihi ja den kan nok ta livet av noen og en hver den “mĂžrdarbakken” pĂ„ veien oppover…. nedover gĂ„r det radigt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg