namaste – fokus

Namaste = Namasté er mer enn en hilsen –
det er en respektfull, sjelfull tilnærming til å leve.

Når jeg må fokusere for ikke å rope høyt…
For jeg kunne rope høyt, skrike, gråte eller sove – eller gå derfra…
Hos nevrologisk poliklinikk
Det var det sykepleieren sa før hun begynte gi meg støt gjennom armer og bein
Og vondt var det til tusen… noen steder…
Og fokus pluss avslapning… det blei yogapose med hendene høyt løftet over hodet og balansetrening på en fot – inne i hodet mitt med øynene igjen
Fokus

🙏

Og det hjalp

Så nå er det bare å vente til St Olavs har sett på det og sendt det i retur til de som har henvist

Vel hjemme måtte det bli en tur
Runden min og Leia måtte gåes i dag –
uten Leia 🐕❤️

 

 

 

 

 

 

 

Jeg ser to barn som holder ballonger…
I allefall to ansikter..
Kan du se noe?

 

 

 

 

Å rusle på stien der, og se fargene – er bare lekkert
Heldige meg som tar turen ut og nyter av naturens gleder
Trim og velvere for kropp og sjel!

 

 

 

7 kommentarer
    1. Namaste 😍

      Litt av en undersøkelse du har hatt, og det høres ikke godt ut, men godt å få spesialister til å se på resultater. Lykke, lykke til ❤❤❤

      Kjempenydelige bilder fra turen din 😍 Sikkert rart å gå der uten Leia, men jeg er sikker på at hun var med deg i sjelen ❤❤❤

      Ønsker deg en superfin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Alt det du må tåle, vennen, jammen godt at du har noen “verktøy” å bruke! Koselige bilder – og jeg ser barna og ballongene, men det er jo ei ugle (hubro) oppe i høyre hjørne….?….. klemmer <3

    3. Nydelige bilder! 😍

      Ser to barn med ballonger jeg også 😀

      Alt du må igjennom…slike smerter er ille. Vondt skal vondt fordrive håper jeg 😳
      God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg