naturens kunst…

LØRDAG

 

Og tur ut i vår natur med hunden Leia 🙂

Og naturen viser sine kunstverk selv i regn.

Om du klikker på linken kommer du inn til bloggeren UTIFRILUFT som også fant kunst ute i naturen. Hun er lik meg, glad i å fotografere fra turene sine 🙂

 

Her er noe av det jeg fant i dag:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er mye rognebær på disse kanter dette året.
Jeg vil si unormalt MYE liksom…
Blir det da mye eller lite snø til vinteren?
Dette tror jeg aldri har stemt:

“lite rognebær = mye snø da treet ikke bærer tung bør to ganger”

“mye rognebær = lite snø da treet ikke bærer tung bør to ganger”

 

Jeg tror at MYE rognebær gir MYE snø – rett og slett.
Så da får vi se til vinteren igjen da… om det blir MYE måking 😀

 

 

#rognebær #ordtakomrognebær #naturenskunstverk #fotoglede #turglede #lørdag #hobbyfotograf #hjertesky

8 kommentarer
    1. Ja dere er gode fotografer av naturens kunstverk, begge to 😀 Og her kom det en masse flotte eksempler. Vi kommenterte akkurat i dag, at rogna står i et overflod av blomst her. 🙂 Da dukker den diskusjonen opp,,, “mye eller lite snø”. Rogna er faktisk i kommunevåpnet vårt 🙂 God helg 🙂

      1. Så artig da 🙂 Ja dette med mye og lite rognebær og mye og lite snø….. Vi får se til vinteren… og landet er jo også så forskjellig…. hvordan skal man tolke det liksom 😀 God søndag til dere 🙂 klem

    2. Takk for link, Mette – så koselig! Her var det mye fine bilder – og en hjertesky, det så jeg også igår…..! Mye eller lite snø – det blir spennende å se! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg