oppussing pĂ„ gang……..

JEPSIPEPSI – OG OPPUSSINGEN ER ET FAKTUM

 

Snekkere er i arbeid og brÄtt var oppussingen virkelig et faktum.

Planene mine har blitt forandret sĂ„ nĂ„ fĂ„r vi se hvordan det blir 🙂

Jeg klarer rett og slett ikke Ă„ bli enig med meg selv om farger – sĂ„ da fĂ„r vi se hva det blir til 🙂


Min panorama-utsikt fra stua 🙂
Slik er det nĂ„ – slik blir det ikke etterpĂ„.
Selv om utsikten forblir 😀

 

 

 

 

Og det var rett og slett en del rĂ„te i et omrĂ„de – men det fikser snekkerne 😀

Jeppsipepsi – dagen for avgĂ„rde med snekkere, snakking, rydding, bestemmelser og hundelufting 😀
Phu!
Godt jeg har fri noen dager!

 

 

 

#oppussing #pusseopp #stue #skiftevinduer

16 kommentarer
    1. Ojj,, ojj… Kjenner nesten lukta av oppussing! Den har jeg hatt i nesa noen ganger,, 🙂 Masse lykke til, det blir helt sikkert perfekt nĂ„r det blir ferdig 😀 Regner med vi fĂ„r bilder underveis 😀

    2. Du verden, dette blir nok finfint. Fargevalg er ikke lett. Jeg har blitt litt pyse og velger gjerne nĂžytralt pĂ„ veggene, men kan bruke farger ellers. I gĂ„r var jeg hos sĂžnnen vĂ„r og han hadde malt gangen med en grĂžnn/olivenfarge. Han hadde en del sort til det og det var sĂ„ stilig, pluss at det minnet meg om rommet mitt da jeg var ung. Jeg hadde skikkelig grĂžnt pĂ„ veggene og sorte lister, og skrĂ„taket var ogsĂ„ grĂžnt. Gardinene var oransje med blomster!!!! Det var livlig det! Lykke til med fortsettelsen. Klemsiklem 🙂

      1. Ja det hĂžres lekkert ut! Jeg er ogsĂ„ mer nĂžytral – tenker man kan pynte med farger i interiĂžret ellers – og olivengrĂžnn har jeg tenkt pĂ„ – men nĂ„ blir det hvite vegger rett og slett for det blei det enkleste. SĂ„ fĂ„r jeg se hvordan gulvet blir 😀

      1. Ja det mĂ„tte til……….. var noe rĂ„teskade i noen planker………. og vinduene er snart 35 Ă„r og noen var punktert…… nĂ„r jeg NÅ ser ut gjennom de NYE vinduene er det jo helt fantastisk for en utsikt jeg har plutselig 😀 Ser sĂ„ klart liksom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg