overvinne frykten…

HORNINDAL SKISENTER

 

 

Jeg fÄr vondt i magen

Har drþmt om carvingski og T-trekk i natt

Og dette pga avtale om skitur i dag  –  slalomski


 

 

Jeg som ikke har stĂ„tt pĂ„ slalomski pĂ„ 10-15 Ă„r – og den gangen bare EN eneste dag

og egentlig ikke slalom da, siden fylte 18 Ă„r!
DET er mange Ă„r siden det


Fra 13 Ă„r ish var jeg en klĂžpper pĂ„ slalom – og jeg elsket Ă„ renne slalom og utfor 😀

 

 

Å kjenne pĂ„ engstelse for hva man har sagt ja til

Og bare ha lyst Ă„ trekke seg..
Men nei, jeg ville utfordre meg selv, og gi det en sjangse 🙂
Overvinne frytkten


 

Og ja, jeg skalv i kĂža for Ă„ ta trekket,
jeg skalv pÄ turen oppover I trekket,
og jeg skalv da jeg endelig kom meg AV trekket

Og tanken pÄ at jeg mÄtte komme meg NED bakken
med ski pÄ beina

Jeg skalv tydelig – kunne man se pĂ„ hendene mine

Og i þynene mine


 

 

Men, etter en tur ned der jeg ploget fra ene til andre siden hele veien ned,
gjekk det bedre og bedre

Jeg ba om hjelp til Ä komme meg pÄ T-trekket,
til de to siste gangene – da tok jeg trekket uten Ă„ be om hjelp.

 

 

SĂ„ denne dagen har vĂŠrt en fantastisk dag fra ende til annen.
Det er dette Ä stÄ i det!
Utfordre seg selv litt.
Og jeg klarte det!
Og jeg vil mer – renne slalom!
Dette er gĂžy!
Yohooo 😀
JEG KLARTE DET!
Jeg overvant min redsle!
POWER!

Mestring pÄ hÞyt plan <3

 

 

 

 

#carvingski #slalom #longtimenoskiing #slalombakke #sjĂžlfie #mestringsfĂžlelse #utetid #skiglede #ski #Norge #vinter

8 kommentarer
      1. Nei ikke pĂ„ disse kanter… men det er alltid en del snĂž innover mot dine trakter… i skianleggene – sĂ„ jeg tror at det blir noen turer dit av og til 😀

    1. SÄ flink du er. Det er ikke lett nÄr man ikke eier trening. Jeg har forsÞkt det en gang med skikkelig utstyr. Greit nok, men jeg synes fortsatt bortoverski er mer moro! Som barn kjÞrte jeg telemarkstil i det vi synes var bratte heng. Det var spennende. Glad du fikset det. Hurra for deg. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg