Ja, det er vel slikâŠ.. ut pĂ„ tur â aldri sur đ
Har gĂ„tt min tur i dag â vĂŠrt innom moderen og mĂ„ket litt i veien der â tatt bilder og latt skrittelleren dure i vei.
Man fĂ„r ikke skritta gratis i DYTTNO sĂ„ det er bare Ă„ gĂ„âŠ..
Jeg har jo satt mitt mĂ„l fra 10 000 opp til 15 000 skritt om dagen â og akkurat det er ikke noe problem nĂ„r en gĂ„r fjelltur i tillegg đ Men det skal gĂ„es litt for Ă„ rekke over 15 000 og det er ikke hver dag motivasjonen er topp đ
Men dytt pĂ„ og jeg har bare noen tusen igjen â og klarer det i dag ogsĂ„ đ
Fanget noen bilder pÄ min ferd, og her kommer de :
Â
Det er jo sĂ„ masse is rundt omkring đ
Det er begynt smelte rundtom â vinden har Ăžkt i styrke â og  i morgen kommer det visst regn igjen.Â
Jeg synes det er fint med snÞ, kulde og vinter, nÄr det er stabilt.
En skal lete lenge etter mere ustabilt vintervĂŠr enn dette her vi har hatt nĂ„âŠ.
Og det er i tillegg sĂ„peglatt pĂ„ veiene.Â
Hovedveiene er jo selvfĂžlgelig saltet og bare, men 1 mil fra sentrum er det glatte usaltede veier.
BÄde positivt og negativt med salting av veier, men jeg vil ha bare veier!!!
De begynner Ă„ bĂžye etter, for det milde vĂŠret som siger pĂ„ đ
Â
Â
Â
Take care!
Â
#Dyttno #skritteller #NyttĂ„rsmarsjen #utpĂ„turaldrisur #iskunst #februar #mildt #vind #tirsdagÂ





















































