skritteller og utetid

Hei og god mandag.

 

I dag har det vÊrt glatte veier pÄ jobben 


DĂ„rlig brĂžyta sideveier – men frem kommer en jo heldigvis ved Ă„ kjĂžre forsiktig.

Det har ikke blitt de store talla pĂ„ skrittelleren, gjennom arbeidsdagen, da jeg kjĂžrer mye
.. 😀

SÄ da mÄtte jeg ta meg en tur og fÄ opp tallet, etter arbeidstid.

Men fÞr det, mÄtte jeg mÄke veien til moderen, og litt i min egen, pga mye snÞfall siste dÞgnet.

Hjem og spise mat, og hive pÄ seg klÊr fÞr en blir for sigen og IKKE orker. For egentlig skulle jeg pÄ Zumba/styrke i dag kl 18.00, men i og med at veiene er glatte, sÄ valgte jeg Ä droppe treningen der i dag.

 

********************

Men fĂžrst et bilde av Mr Sniff fra i gĂ„r kveld. Litt fornĂŠrmet fordi vi kom sent hjem

 var pĂ„ kino
. DEAD POOL!  Kjempemorsom film da
.
Ja, og nĂ„r vi kom hjem (tantejenta Alice er her pĂ„ vinterferie og hun var ogsĂ„ med pĂ„ kino + min eldste sĂžnn) sĂ„ hadde det lagt ned masse snĂž sĂ„ det mĂ„tte mĂ„kes endatil i gĂ„r kveld 🙂

Ja, og Mr Sniff fikk ikke sĂ„ mye oppmerksomhet nĂ„r vi kom hjem, for Patrick pakket til 4 uker pĂ„ sjĂžen
. og jeg mĂ„tte inn pĂ„ data litt   hehehe

SĂ„ hĂžrte jeg mjauing fra badet:


Ja, han hadde lagt seg fint til i vasken, rett og slett 😀

*********************

 

 

SĂ„ til dagens tur.

NĂ„ skal jeg bare slappe av resten av kvelden.

Ønsker dere en god mandag kveld!

 

#skritteller #dyttno #nyttÄrsmarsjen #utetid #skogskatt #formasjoner #isformasjoner #snÞ #vinter #februar #sunnmÞre

24 kommentarer

Siste innlegg