snĂžvĂŠr

I gÄr hadde jeg den ideen om at I DAG skulle jeg ha meg en fjelltur, ogsÄ skulle jeg IKKE pÄ spinning og styrke.

Jeg var delvis i tvil da jeg stod opp ca 07.15.
For det var blĂ„ himmel og ikke sĂ„ mye skyer
..  og jeg tenkte pĂ„ den fjellturen jeg skulle gÄ 

Men sÄ tenkte jeg at teppa i stua mÄtte ha seg lufting i dette veret, og sÄ tenkte jeg pÄ spinning.

Ja av og til blir det mye tenking og lite handling


..

Men her handlet jeg etter vĂŠret ute
.. tenkte som sĂ„ at spinning og styrke har jeg godt av – det trenger jeg.
SÄ da var jeg innom Aktiv-siden og meldte meg pÄ.

Det var fortsatt fint og blÄ himmel da jeg dro innover (ca 1 mil kjÞring).
Hadde 1,5 times herlig trim-Ăžkt.
Og da jeg kom ut til bilen, var det veldig hvitt ute.
Ja enda hvitere enn i dag tidlig, for da var det kaldt og isete pÄ veien.
NÄ var det kaldt isete og snÞ pÄ veien.

Jaja, tenkte jeg.
Da fÄr jeg hive ut tepper nÄr jeg kommer hjem.
Det var nok det som var meningen med denne dagen.
Å fĂ„ vasket litt inne 🙂

Jeg hiver ut tepper og solen titter frem.
Jepsipepsi tenker jeg og hiver pÄ meg lue, jakke og gode sko.
MÄ jo ut og bruke skrittelleren ogsÄ.

Godt i gang – begynner det Ă„ snĂž.

Men det gjĂžr ingenting.
Bare Ä trÄkke i vei.

Er innom moderen en tur.
Solen titter frem sĂ„ jeg rusler videre, jeg og skrittelleren 🙂


Herlig Ă„ vĂŠre ute Ă„ rusle.
Man har liksom ikke lyst Ä gÄ inn nÄr vÊret er slik.


SĂ„ jeg rusler videre – jeg og skrittelleren.
Sauen er sÄnn passe nysgjerrig men mest skeptisk.

SĂ„ begynner det Ă„ snĂž igjen.

Men det er mye fint i snÞverden ogsÄ.
Alt blir annerledes nÄr det blir hvitt.

Jeg kom meg til slutt hjem, og da tittet solen frem igjen.
Ja ok
. tenker at nÄ mÄ jeg uansett fÄ vasket gulv og fÄ inn igjen teppene som ligger snÞtunge pÄ verandaen.

Jeg rekker Ă„ vaske gulv og riste snĂžen av teppa fĂžr neste snĂžbyge gjĂžr sin antrĂš.

Det har vĂŠrt slik hele dagen. SnĂžen siger pĂ„ og forsvinner – solen titter frem – sĂ„ kommer snĂžen sigende igjen.

Jeg satser pÄ en fjelltur i morgen og hÄper veiane ikke er sÄ glatte som de var en stund i dag.

Jeg har nok gÄtt mine skritt i dag + at jeg har mulighet for Ä registrere inn spinning og styrke.

Ha en flotters fredag der ute – og takk for at du stakk innom siden min her 😀

 

 

#fredag #dyttno #nyttÄrsmarsjen #snÞ #spinning #styrke #skritteller #liveterbestute #helse #glede #sol #blÄhimmel #snÞvÊr

24 kommentarer

Siste innlegg