peeling og hot juice

KAFFEGRUT
ER
TINGEN

Ja, veldig greit Ă„ bruke kaffegrut til Ă„ skrubbe kroppen med. Jeg har brukt dette i maaaange Ă„r – og huden blir sĂ„ myk og fin etterpĂ„ 😀  Det var et kjerringrĂ„d jeg hĂžrte  pĂ„ radioen en gang i min ungdom – som jeg har tatt med meg videre.


Jepsipepsi!

Det er sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ herlig nĂ„r alt er skylt av kroppen – og vet du hva? Kaffegrut renser avlĂžpet ogsĂ„ – har jeg hĂžrt 😀

Og nĂ„r man er ferdig skrubbet – ja da mĂ„ man juice seg litt! Jeg har nest siste dagenmed juice nĂ„ – fra det jeg laget pĂ„ mandag 😀

 

 

 

 

#peeling #kaffegrut #kjerringrÄd #godtforhuden #hudpleie #littavhvert #hotjuice #juice

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg