regn og kunst og blomstring..

TIRSDAGEN

 

Den dagen gjekk forbi som en varm stille dag med ikke alt for mye aktivitet…
Av og til finner man rett og slett ingen energi i det hele tatt…
Man må bare roe ned og la den sige på i eget tempo.

 

 

 

 

#kunstiensølepytt   ??

 

 

 

 

 

 

Flyvende vepser som samler nektarin eller materiale…

 

 

Og en liten tur med hunden Leia så hun får løpe litt fritt – og jakte den rosa frisbee 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Det er varmt ja…

 

 

 

En vakker stille dag har blitt et minne 🙂

Lag deg en fin dag i dag – og stå deg vel 🙂

 

 

#tirsdag #blomstring #utetid #hundenLeia #fotoglede #uteglede #sommer #shetlandsheepdog #juli

8 kommentarer
    1. deilige bilder ,og ja noen dager skal en bare være i ro ,det er like viktig som bevegelse ,kroppen trenger kvile innimellom ,ute skinner solen ,det var ,eldt regn men kommer det ? ennå har vi ikke fått det inn til oss ,jeg ser regnet fare forbi i fjella ,ja ja kommer det så blir markane glade ,kommer det ikke får vannsprederen fortsette å gå hos meg :=) tipper jeg rett får jeg en skuring når jeg er i Volda hi hi

      1. hehehe ja i VOlda kan det nok regne…. jeg skal også til Volda etter hvert … sammen med en venninne – 🙂 Lag deg en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg